ΠΟΛΥΜΝΙΑ-ΜΟΥΣΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ. ΣΤΗ ΘΕΟΓΟΝΙΑ ΤΟΥ ΗΣΙΟΔΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΛΟΓΙΑ. ‘ΤΥΝΗ.ΜΟΥΣΑΩΝ ΑΡΧΩΜΕΘΑ,ΤΑΙ ΔΙ’Ι ΠΑΤΡΙ ΥΜΝΕΥΣΑΙ…ΦΩΝΗ ΟΜΗΡΕΥΣΑΙ…’(ΣΤΙΧ.36-40). ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ ΚΡΥΒΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΠ’ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ. Η ΚΡΙΣΙΜΗ ΦΡΑΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ‘ΦΩΝΗ ΟΜΗΡΕΥΣΑΙ’ ΕΠΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ ΟΜΗΡΕΩ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΕΧΥΡΙΑΖΩ, ΕΓΓΥΩΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥΜΝΙΑ, ΕΝΑ ΠΟΛΥ-ΥΦΑΝΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΛΥ=(ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΙ ΠΟΣΟΤΗΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ‘ΥΜΝΙΑ’= ΥΦΝΟΣ, ΥΦΑΩ (ΥΦΑΙΝΩ) ΚΑΙ ΥΦΗ=Ο ΛΕΠΤΟΣ ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ, Ο ΜΟΛΙΣ ΟΡΑΤΟΣ .ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΠΕΒΛΗΘΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΥΦ-ΑΣΜΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΑΣΜΑ..Ο ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΠΝΟΗ-ΑΕΡΑΣ, ΗΡΘΕ ΚΑΠΟΤΕ Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΦΙΔΑ, ΟΠΩΣ Ο ΑΡΓΑΛΕΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΚΛΩΣΤΗ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ Η ΠΟΛΥΜΝΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΟ ΕΧΟΥΣΑ ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ, ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΣΙΩΠΗΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου